خانواده اسکی باز، مربی وینتر پارک دالاس لوبو یک صندوق یادبود تأسیس کردند


دالاس لبو قبل از اینکه بتواند راه برود می دانست چگونه اسکی کند.

اسکی باز و مربی 21 ساله وینتر پارک که در 9 آوریل هنگام تلاش برای پریدن از روی بزرگراه 40 ایالات متحده در نزدیکی بالای گردنه Berthoud جان باخت، همیشه به این ورزش علاقه داشت و احساس می کرد باید کاری منحصر به فرد انجام دهد تا نام خود را به دست آورد. در این صنعت، مادرش، والری لبو، در ایمیلی به دنور پست نوشت.

دوین شیرک، دوست دوران کودکی دالاس می گوید: «او همیشه می خواست کار بزرگی انجام دهد. او قبلاً چندین بار به من گفته بود که می‌خواهد این جهش را انجام دهد، اما ما هرگز تصور نمی‌کردیم که این جهش به پایان برسد.»

والری به یاد می آورد که دالاس را قبل از اینکه حتی بتواند راه برود، با اسکی از مسیر خود بالا کشید، اما او گفت که او واقعاً در 4 سالگی اسکی را به تنهایی یاد گرفت.

والری گفت که دالاس در حیاط خلوت خانواده‌اش زمین‌های اسکی ساخت، از جمله پرش‌هایی که او را روی مخزن پروپان انداخت.

شیرک می گوید: «وقتی بچه بودیم آنقدر عاشق سورتمه سواری و اسکی بودیم که حتی وقتی برف روی زمین نبود، برای سورتمه سواری یا تمرین به تپه های خاکی و کوه های شنی می رفتیم. اسکی تمام زندگی او بود و او آن را به شغل تمام وقت خود تبدیل کرد. این تمام کاری بود که او می خواست انجام دهد. مسابقات اسکی، جلسات مربیگری، او همیشه هر آخر هفته در کوه بود، هر وقت که می توانست. او رعد و برق را فقط برای اسکی دنبال می کرد.

دالاس در یک درخواست اخیر برای تبدیل شدن به سخنگوی Grass Sticks، یک شرکت چوب اسکی، نوشت که رویای او این بود که هر روز اسکی کند.

او نوشت: «حتی اگر نتوانم به بازی‌های X یا المپیک برسم، ترجیح می‌دهم کمر در برف باشم تا کمر پشت میز.

کانر نلسون، اسکی‌باز حرفه‌ای سابق گفت که دالاس بیش از یک ماه را صرف برنامه‌ریزی دقیق پرش از بزرگراه 40 ایالات متحده کرد. او تمام روزها را صرف ساخت مسیر، مناطق فرود و برخاست. با ساکنان محلی و متخصصان اسکی بسیار صحبت کرد. و تیم را برای مستندسازی پرش هماهنگ کرد.

به گفته نلسون، هیچ کس تا به حال از شکاف جاده در گردنه Berthoud به روشی که دالاس تلاش کرد نپریده بود.

پرش از جاده یک سنت دیرینه در جامعه اسکی است که شامل پریدن از روی یک جاده، ترجیحاً با ماشین یا اتوبوسی است که در زیر آن حرکت می کند.

نلسون می‌گوید: «وقفه‌های جاده‌ای همیشه یکی از جالب‌ترین کارها در دنیای اسکی آزاد بوده است، پیشگامان واقعی این ورزش مدت‌هاست که از آن‌ها برای ایجاد شهرت استفاده می‌کنند.» چیزی در مورد پرش در بزرگراه وجود دارد که عمداً خطرات زیادی را اضافه می کند، اما اسکی شما را لذت بخش تر می کند.

نلسون گفت که امروزه مسیرهای اسکی در استراحتگاه ها و پارک ها کاملاً ساخته شده اند و متغیرهای شناخته شده زیادی دارند. جذابیت برداشتن یک قدم جدید و خطرناک در فرصتی برای انجام کاری است که هیچ کس قبلاً انجام نداده است.

نلسون گفت: «فقط دالاس واقعاً می‌داند که چرا پرش انجام نشد. «افرادی که در جستجوی فرصت‌های منحصربه‌فرد و پیشرو به کشور عقب مانده سفر می‌کنند، چالش‌ها و مشکلاتی را که مکان‌های منزوی وجود دارد، درک می‌کنند. این مکان خاص باعث ایجاد مشکلات زیادی شد که باید یکباره با آنها برخورد می شد.

دیدگاهتان را بنویسید