این کاخ متهم به سایه انداختن بر مگان مارکل شده است


کاخ باکینگهام متهم شده است که مگان مارکل را پس از تبلیغ برند خود از کنسروهای توت فرنگی، ترول کرده است، زیرا دوشس همچنان با شیشه های مربای اختصاصی خود به تیتر اخبار تبدیل می شود.

روز چهارشنبه، صفحه اینستاگرام فروشگاه کاخ باکینگهام نظراتی دریافت کرد که نشان می‌داد پس از آپلود یک ویدیوی 18 ثانیه‌ای که چهار راه را نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان می‌توانند از «قلع توت فرنگی» خود استفاده کنند، به مگان «سایه حماسی» انداخت.

این پست امضا شده است: “غذای توت فرنگی ما فقط از بهترین انواع توت ها تهیه می شود و به روش های مختلف به طرز خوشمزه سرو می شود.” «برخی از روش‌های مورد علاقه ما در اینجا نشان داده شده‌اند: ✔️ روی اسکون به عنوان بخشی از چای با کره ✔️ روی کیک ✔️ با کروسانت ✔️ روی نان تست. کنسرو توت فرنگی را چگونه دوست داشتید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!»

فروشگاه کاخ باکینگهام توسط Royal Collection Trust مدیریت می شود و سود حاصل از آن برای نگهداری از مجموعه سلطنتی که بیش از یک میلیون قطعه هنرهای زیبا و تزئینی دارد و برای مدیریت و دسترسی عمومی به اقامتگاه های سلطنتی استفاده می شود.

این فروشگاه شیشه های کنسرو توت فرنگی این برند را به قیمت 3.95 پوند (4.93 دلار) به فروش می رساند.

این پست انبوهی از نظرات طرفداران و منتقدان سلطنت و مگان را به همراه داشت که از زمان کناره گیری از سلطنت در سال 2020 علیه نفرت آنلاین صحبت کرده است.

یکی از کاربران اینستاگرام در توضیح این پست نوشت: “آیا من تنها کسی هستم که سایه ظریف را دوست دارم؟😆😎”.

“صبر کن! آیا قصر خانم مونتسیتو را به شکل زیرکانه ترول کرده است؟! 😂” دیگری نوشت، با اشاره به منطقه ای در کالیفرنیا که مگان با شاهزاده هری زندگی می کند و در آنجا برند سبک زندگی جدید خود، American Riviera Orchard را تاسیس کرد.

مگان مارکل و کاخ باکینگهام
تصویر ترکیبی که دوشس ساسکس و کاخ باکینگهام را نشان می دهد. فروشگاه کاخ باکینگهام با انتشار پستی در اینستاگرام متهم شده است که به مگان “سایه” انداخته است.

کریس جکسون/گتی ایماژ

برخی از کاربران به دفاع از دوشس پرداختند و نشان دادند که فروشگاه کاخ پست را اشتباه مدیریت کرده است.

«یک شات بسیار چسبناک و کم ارتفاع که کاملاً نابالغ بود و [unnecessary]. فکر کردم باکینگهام [Palace] باید کلاس و فضل را تابش می کرد. من فکر نمی کنم اینطور باشد.” یکی از کاربران نوشت.

دیگری گفت: “من از دوشس لذت خواهم برد [Sussex’s] مربا قبل از اینکه جرم شما کوچک روی آن تولید شود. شما رنگ واقعی خود را نشان می دهید. من [used] احترام به خانواده سلطنتی و 1714035532 من دیگر این کار را نمی کنم.”

نیوزویک برای اظهار نظر با مجموعه سلطنتی و نمایندگان دوشس ساسکس از طریق ایمیل تماس گرفت.

نبرد مرباهای سلطنتی در حالی اتفاق می‌افتد که مگان به طور مداوم در هفته گذشته با دوستان مشهوری که درباره اجرای انحصاری 50 قلع شماره‌دار او از حفاظت‌گاه پست می‌کردند، تیتر خبرها بوده است.

تعداد کمی از 50 کوزه منقش به نام تجاری Duchess’s American Riviera Orchard توسط دریافت کنندگان لیست A منتشر شد که آخرین آنها کریس جنر بود.

لیست کوتاه دوستان مگان شامل میندی کالینگ نویسنده، تریس الیس راس بازیگر و دوشس است. لباس یکی از ستارگان ابیگیل اسپنسر و تریسی رابینز، همسر رئیس استودیو پارامونت، برایان رابینز است.

عرضه قوطی‌ها به دنبال راه‌اندازی نرم برند آمریکایی Riviera Orchard در ماه مارس با یک وب‌سایت شیک و صفحه اینستاگرام با تیزر کوتاهی از مگان در حال ژست گرفتن در آشپزخانه و راهرو عمارت است.

تاکنون اطلاعات کمی در مورد برند، چشم انداز و عرضه عمومی آن منتشر شده است. آنچه شناخته شده است از برنامه های کاربردی علامت تجاری است که برای محافظت از نام در ارتباط با فروش محصولات سبک زندگی از لوازم التحریر و تشک یوگا گرفته تا غذای سگ، ظروف آشپزی، مربا و ژله ثبت شده است.

مرکب آمریکایی ریویرا Orchard Jam در حال حاضر برای خرید در دسترس نیست و هنوز مشخص نیست که آیا به عموم عرضه خواهد شد یا خیر.

جیمز کرافورد اسمیت نیوزویکیک خبرنگار سلطنتی مستقر در لندن. شما می توانید او را در X (توئیتر سابق) در @jrcrawfordsmith و داستان های او را بخوانید نیوزویکصفحه فیسبوک رویالز

آیا در مورد پادشاه چارلز سوم، ویلیام و کیت، مگان و هری یا خانواده های آنها سؤالی دارید که مایلید خبرنگاران مجرب سلطنتی ما به آن پاسخ دهند؟ ایمیل royals@newsweek.com. ما امیدواریم که از تو خبری بشنویم.